2013. április 19., péntek

~ 04. fejezet ~

 Drága olvasóim!

Nem tudom elégszer megköszöni azokat a kedves, aranyos és dicsérő szavakat amiket tőletek kapok! Igaz megint egy hetet késtem az új részel, de először nem nagyon volt ihletem másodszor pedig időm, hogy leírjam a hirtelen jött dolgokat. Igen tudom, hogy ezek nem kifogások de csak ezeket tudom mondani. A jó idővel szemben nekem valami borzalmas hetem volt, minden féle gondolatok kavarogtak a fejembe megállás nélkül, így nem tudom semmire sem koncentrálni. Szerintem ezt is elmondhatom egy kifogásnak, mivel ha egy összevisszaságot kellene olvasnotok nagy valószínűséggel mindenki szépen kitörölne a rendszeresen olvasott blogai  közöl és el is kerülne.
A kommentek szerint senkinek sincs ötlete, hogy ki lehet az éjjeli látogató aki közelebbről meg ismeri Lolát. Még most sem mondhatok semmit, de nem sokára kifog derülni, kitartás. Reményeim szerint elégé megfogtok lepődni, de egy kicsit szeretem volna a mostani világhoz alkalmazkodni, egy szóval ne legyen  mindig a felhők fölött három méterrel. Nem akarok, hogy minden tökéletes legyen Lola életében mivel a mai világban sincs az embereknek tökéletes élete, sőt.  Elégé rövid rész lett sajnálom de most csak ennyi tellett tőlem.  Nem nagyon tudtam  valami hozzá illő számot rakni úgy, hogy amit hallgattam rész írása közben azt linkeltem. Nem is beszélek  tovább, de még egy két dolog: Jó olvasást kívánok minden olvasómnak és nem annak, megjegyzések és pipákat szíves fogadok!
Bonnie

Néha az ember nem gondolkozik semmin csak csinálja még véget nem ér. Lehet, hogy szeretetre van szüksége, vagy pont az ellenkezője. Ezt senki tudja úgy mint azt sem, hogy miért csinálja, az is lehet, hogy még saját maga se tudja mit szeretne és mit nem. Ugyan így vagyok most én, nem tudom mit szeretnék de azt sem, hogy miért csinálom ezt. Igen, lehet, hogy szeretett hiányom van mivel eddig lassan két éve nem voltam egyedül, és ha még egy kicsit is tudtunk találkozni azt kihasználtuk. Volt amikor nem is beszéltünk csak öleltük egymást és nem gondolkodtunk semmin. Kipihentük vagy a sztár élet, vagy az iskola fáradalmait. És az volt a legjobb, hogy nem egyedül csináltuk amikor tudtuk volna úgy is. Valahogy mindig hiányzott egy darab belőlem ha nem volt a közelembe. Azt nem tudom, hogy belőle is hiányzott e valami, mivel azt sem tudom, hogy szeretett e egyáltalán. És van egy olyan érzésem, hogy nem is fogom meg tudni. 
Könnyeim megállás nélkül folytak végig az arcomon, levegő miatt szakadtam el tőle. Felülve a térdeimre tettem mindkét könyököm és a kezeimbe rejtettem az arcom. A mellkasomban erős szúró érzést éreztem minden levegő vételnél, a vállam és a lábaim megállass nélkül remegtek, amit nem tudtam szabályozni. Még mindig fáj, hogy ezt tette velem, de a hiánya az felől múlhatatlan. Nagy részben amiatt vagyok ilyen állapotban, mert hiányzik. Hiányzik az ölelése. Hiányzik a csókja. Hiányoznak a nyugtató szavai, amit ha ideges voltam a fülembe suttogót. Hiányzik a mosolya, amire midig rátudod venni mindenre. Hiányoznak a rossz dolgai, amik néha az őrületbe kergetek. Hiányzik  egész önmaga. Mintha elvitte volna magával az egyik részem és nem akarja vissza adni. Minden erőmmel azon vagyok, hogy elfelejtsem de ha minden nap az eszembe van és hiány érzetem van, nem tudok ellene  mit tenni.

- Lola? - suttogta ijedten. A kezei védelmezően átölelték a vállam és erősen magához szorított. Nem rég vissza vett pólóját markoltam meg és fúrtam a fejem a mellkasába amilyen erősen csak tudtam.
- Miért vagy velem ilyen kedves, és ki vagy? - motyogtam ki a szavakat egyesével és még jobban magamhoz szorítottam. 
- Azért vagyok veled ilyen kedves, mert nem érdemled meg mind ezt ami most veled történik és segíteni szeretnék neked. - simogatta a hátam és meg puszilta a fejem búbját.
- Úgy szeretnél segíteni, hogy lefekszel velem? Mert ha igen elég furcsa módszer, nem azért. 
- Nem, az nem volt a tervem része. Azt nem gondoltam, hogy ilyen szép és elragadó vagy, így egy kicsit megnehezítetted a dolgomat. - kuncogott fel a mondandója végén.
- Értem, egy kérdésre még mindig nem válaszoltál: ki vagy te? - néztem fel rá érdeklődve. Egy kicsit habozott de elmondta.
- Niall vagyok, Niall Horan!
És itt tudtam meg, hogy a legkedvesebb és legaranyosabb embere megtalált engem és segíteni fog nekem átvészelni minden problémámat. 

Öt hónappal később 

Néha onnan jön a segítség ahonnan nem is vártuk volna. Öt hónapja, hogy megismertem Niallt és egy tökéletes barátot. Soha többé nem hoztuk fel azt az est amikor megismerkedtünk, mind a ketten tudjuk, hogy semmit sem jelent számunkra a másik baráton kívül és nem fogjuk hagyni, hogy ez a kis dolog tönkre tegyen mindent.  Vannak olyan napok amikor még eszembe jött Justin és nem bírom ki, hogy ne sírjam el magam. Megpróbálok az emberek előtt erős lenni, de ha valamikor felhozzák nem kell sok, hogy elsírjam magam. De eddig is büszke vagyok, hogy idáig eljutottam bár mind ez nem sikerült volna Niall nélkül szóval hatalmas köszönet neki, hogy itt van velem. Igaz történtek olyan dolgok amikre nem számítottam: az egész család elhidegült egymástól, és ezt azért is rossz mivel eleve nem voltunk valami összetartó.

Napok óta nem találkoztam Niall-el, és őszintén nagyon hiányzik. Igaz minden nap beszéltünk két órát a telefonon de az nem az igazi. Amióta nincs itt ugyan abba az állapotba kerültem vissza mint régen. Próbáltam elfoglalni magam, hogy ne gondoljak rá de nem megy. Még mindig azok a képek játszódnak le előttem, igen fáj még és a szívem mélyen majd meg szakadok, szeretem és ez ellen nem tudok mit tenni. Niall-nek meg nem szeretnék panaszkodni mert az lenne az első dolga, hogy ide jön hozzám és segít nekem. Nem szeretném azt, hogy miattam menjen tönkre a karrierje. Ő is tudja, hogy gondolok rá de nem kérdez rá, nem mondja azt, hogy felejtsem el mert így csak magamat kínzom. Inkább békén hagy és szorosan megölel, hátha ezzel eltudja velem felejteni azokat a pokoli heteket amiket végig sírtam. Minden éjjel ezekkel a gondolatokkal alszok el és kellek fel. De a mai nap más, érzem, hogy más és nem jó értelemben.
Két erős ölelő kezet éreztem meg a derekamnál majd egy lágy puszit az arcomnál. Vigyorogva nyitottam ki a szemem majd takartam el őket.

- Vattacukrom! - puszilgatta összevissza az arcom minden egyes kis részét - amit ért.
- Vattacukrom mi? - néztem fel rá csillogó szemekkel majd szorítottam magamhoz, ahogy csak tudtam. - Niall mikor ettél utoljára, csont és bőr vagy? - néztem fel rá riadtan, mivel tényleg nem sokk kellett, hogy keleténél vékonyabb legyen. - Az igazságot!
- Jó oké, nem nagyon ettünk ezalatt az egy hónap alatt. - hajtotta le a fejét, mivel tudja, hogy utálom ha valaki nem eszik rendszeren eleget és utána megcsodálkozik, hogy elájult és kórházba kerül.
- Rendben felöltözök és mehetünk egy jót enni. - bólintottam majd kikeltem az ágyból és a szekrényemhez léptem. Amint megtaláltam azt a darabot amit akartam mentem is tovább a fürdőbe. Egy óra múlva már indulásra készen álltam előtte azzal a céllal, hogy indulhatunk.
- Ajj ne már Lo nem is vagyok éhes. - nem értem minek kell ennyit hisztizni e, azt is tudja hogyha én el akarom vinni valahova, oda el is megyünk. - Nem igaz, hogy te mindenre rá tudsz venni, nem szeretem ezt a tulajdonságodat. - állt fel majd át dobta az egyik kezét a vállamon és elindultunk.
- Tudom, hogy nem szereted, de én nagyon is kedvelem ezt a dolgot magamban. - hajoltam hozzá majd megpusziltam. - Hiányoztál te dilis!
- Te is nekem Lo, ne tudd meg menyire. - bólintott komolyan.
Eddig még azt hittem, hogy ez lesz életem legjobb napja, tévedtem....
     

12 megjegyzés:

  1. Szia Sophiem! :)

    Ennél nagyobb meglepetést nem is tartogathattál nekünk...
    Szóval Niall volt az a titokzatos látogató... Jó tudni, bár azért néhány részletre meg kíváncsi lennék mint például hogy miért kereste fel Lolát meg a legelején, de remélem majd kiderül a továbbiakban...
    Akárcsak az előző rész, nem túl hosszú de annál dúsabb az események forgatagától! :D
    Az elejét nagyon szépen leírtad, elvarázsoltál! Nagyon rossz lehet Lo-nak, meg tudom érteni.
    Az öt hónappal később felirat után nekem kissé zavarosak voltak a történések de majd biztos megvilágosodom. :'DD
    Azt a mondatot viszont döbbenten fogadtam, hogy Niall csont és bőr, valamint mi az hogy nem éhes????!!! Niall Horan mindig éhes, nem?! :DD
    A vattacukor megszólításaranyos volt, s az utolsó mondattal felcsigáztál, szóval siess kérlek a következővel! :)

    Sajnálom ha borzalmas heted volt, de együtt tudok érezni, mert mondhatni, nekem is.. Sok doga, meg áh, egyszerűen nehéz! Ezzel azt akarom mondani, hogy elhiszem és megértem és nem pedig a puszta üres hablatyolás volt a célom..! ;)
    Nekem az egész hetembe a tavaszias, napsütéses idő volt a legjobb, hogy szünetekben kiülhetett az ember és élvezhette a napsugarakat és telhetett D vitaminnal!! :DD <3

    Jó hétvégét neked, pihenj sokat és remélem rendeződnek gondolataid! :)
    Puszi: Zsoo-d :P <3<3<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia a Zsoom!!!♥

      Hogy én mennyire örülök, hogy itt vagy és írsz nekem kommentet, nagyon sokat jelent...
      Ez volt a célom, hogy meglepődjetek és szerintem sikerült az eddigi vélemények szerint. Igen Niall volt az a titkos idegen. Azt már leírtam az előző részben, hogy miért kereste fel Lolát, ha nem emlékszer olvasd vissza ;) Igen sajnos nem sikerült hosszú részt írnom, nagyon sajnálom de a második felét már szenvedve írtam meg, de nagyon szeretem volna nektek hozni részt ezért így hagytam! Az elejével még saját magam is megvagyok elégedve, de a második fele...
      Szeretem volna valami újat bele vinni a történetbe, de csak ez jutott az eszembe, hogy Niall éheztessük :D szegényke! Minden nem normális becenév eszembe jutott a hercegnőtől a galambocskámig de ez volt nálam favourite. Sietek ahogy csak, már sok ötletem van :)

      Ajj, annyira kedves vagy! Nekem nem csak a dolgozatok hanem úgy az egész életem. Na de nem szeretnék panaszkodni! Örülök, hogy neked az időhöz kapcsolódó volt a kedved :) ♥
      Neked is maradék jó hétvégét, és egészségben gazdag hetet kívánok!

      Puszillak a te Sophied! ♥

      Törlés
  2. Drága Bonnie ♥

    Ez a rész nagyon tetszett, bár még nekem így is sok minden zavaros, pedig megtudtuk, hogy az idegen Niall Horan, amit én kitörő örömmel fogadtam, ugyanis ő a nagy kedvencem! Nem eszik Niall?! OMG...mi lelete? :D Ugye ő meg Lola jár? Remélem igen, mert akkor boldog lennék. :) Az elején csodásan fogalmaztad meg Lola érzéseit, nagyon tetszett. Szóval mint mindig most is szuper részt hoztál, erre megérte várni!!

    Sajnálom, hogy rossz heted volt, bár tudod hogy nekem se volt a legjobb, de remélem leírod a bajodat nekem e-mailbe, ugyanis kérdeztem hogy mi van veled, mielőtt még ezt a részt olvastam volna. :)

    Puszillak, Dodó ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dodó! ♥

      Nagyon örülök, hogy tetszett a rész. De nem nagyon értem, hogy mi zavaros. Tudtam, hogy örülni fogsz neki ha Niall lenne az idegen így nála maradtam. Nem, Lola és Niall nem járnak csak barátok - az még titok, hogy legjobb e. Sajnálom :( Köszönöm szépen ezeket a kedves szavakat, nagyon sokat jelent nekem!

      Igen tudom, hogy neked sem volt a legjobb de kibírjuk és reméljük, hogy a következő jobb lesz! Persze máris válaszolok neked, ha már meg nem tettem. :)

      Puszillak Bonnie ♥

      Törlés
  3. Drága Bonnie!

    Fantastic! Niall manóm!:3<3 A cukisága megmutatkozik... Lola! Ne sírj, mert akkor én is sìrok bár így is eleve könnyes a szemem a betegségtől.. Most mond meg, ki az az mutáns embörke aki télen egézséges mint a makk, aztán mire jön a jó idő szépen lebetegszik?! o.O Hát persze, hogy én! Na, mindegy. Amúgy nem gondoltam volna, hogy Niall az. Elég furi volt az ismerkedésük... Bár, így tökély a sztori!:$ Nekem egyik kedvenc blogom ( a sok közül )! Tűkön ülve vártam a folytatást! Ahogy most is fogoom!(:<3

    xoxo* Ms. Darbloom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Miss Drakbloom!

      Egy új olvasó, nagyon örülök neked remélem tetszeni fognak a részek! Nem szeretnélek megsiratni, de Lola még valószínűleg még fog sírni. Én is beteg vagyok most mond meg :D Igen furcsa volt az ismerkedésük, köszönöm szépen. Sietek, hogy ne keljen nagyon sokat várnod! ♥

      Puszillak Bonnie :)

      Törlés
  4. wow most nagyon meglepődtem hogy Niall az!!!
    Ui:Nagyon várom a következő részt!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a kommented, ez volt a célom! Sietek ahogy csak tudok!
      Puszillak Bonnie!

      Törlés
  5. ohhh szival a totkozatos idegen Niall volt. hat erre nem szamitottam. tenyleg, nagy meglepodes volt:D (ez igy helyes?:DD) mondjuk eleg erdekesen alakult az elso talalkozasuk...de hat valahol elkell kezdeni ;) az elejen nagyon szep volt ahogy leirtad hogy Lola mit erez. az ilyet en mindig szivesen olvasom :) aztan ott 5 honappal kesobb voltak dolgok amit nem ertettem, de sebaj gondolom majd ugyis kiderul :) siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a titokzatos idegen Niall. Ajj annyira örülök, hogy sikerült meglepni titeket. Nem tudom, hogy így helyes e de biztos :D Valahol mindig elkezdődik és befejeződik. Köszönöm, az eleje még nekem is tetszik. De gondolkodok azon, hogy a második felét újra írom nektek mert egy így nagyon nem jó. Sietek ahogy csak tudok!

      Puszillak Bonnie!

      Törlés
  6. Szia, drága Bonnie!♥
    Utólag is elnézést, hogy ilyen későn értem ide, de természetesen elolvastam a fejezetet már előbb is. Hát, az első reakcióm konkrétan az állam leesése volt, hiszen úgy kezdtem olvasni a fejezetet, hogy voltak bennem sejtések, ki a rejtélyes idegen, de Niallre nem számítottam! Szerintem ez így nagyon jól jött ki, annyi biztos, hogy sikerült meglepned! :D Lola és Niall aranyosak együtt, bár ezután sem kétlem, hogy eseményekben nem lesz hiány, hiszen az utolsó mondat elgondolkozatott. Kíváncsi vagyok nagyon a folytatásra, siess vele!
    Még egyszer elnézést a késői kommentért, előre is kellemes hetet kívánok neked!
    Love, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Diana!♥
      Semmi baj az a lényeg, hogy írtál. Annyira örülök, hogy sikerült meglepni titeket, olyan szereplőt szeretem volna választani akire egy kicsit sem számítotok, és úgy tűnik sikerült. Elég sok esemény lesz még az biztos de többet nem akarok mondani mert elszólom magam a végén. Sietek ahogy csak tudok, tényleg!
      Semmi baj mondtam már, hogy az a lényeg, hogy írtál. Neked is kellemes hetet kívánok előre!

      Puszi, Bonnie P.

      Törlés