2013. április 6., szombat

~ 03. fejezet ~

Drága, drága olvasóim!

Életemben nem sajnáltam még ennyire egy dolgot sem! Annyira de nagyon sajnálom komolyan, de büntetésben volna egy hónapig. A "tavaszi" szünetben Miskolcon voltam a bátyámnál és nem nagyon volt időm írni, mert még a régi osztálytársaimmal is találkoztam, majd voltam az unkatestvéremmel is, és olyan gyorsan elszaladt az a pár nap, hogy észre se vettem. Szerdán suli volt, és megint elkezdődött az őrület. De most itt vagyok az új részel, ami azt hiszem elég tartalmasra sikerült. De még nem járok ott, hogy a részről beszéljek.  Voltam olyan szerencsétlen, hogy a chetben az össze üzenetet kitöröltem! Volt egy olyan kedves olvasóm- vagy nem az- aki reklámozni akarta a blog át. Mindenkit nagyon szépen kérlek ne reklámozzon, inkább kérj cserét de nem. A másik dolog amit elszeretnék mondani az az, hogy megváltoztattam a nevem, akinek írtam eddig kommentet az most már tudja, hogy én vagyok az. Ja és a kommentek nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki írt. Nem tudom elképzelni, hogy már 29 rendszere olvasóm van, nagyon de nagyon szépen köszönöm mindenkinek! Szóval akkor a rész: a végén szerintem elégé megfogtok lepődni de ezt muszáj volt, kellett egy kis csavar bele. Most nem volt annyira sok beszéd, inkább Lolának a gondolatai voltak leírva. Azért remélem tetszik! Kommenteket és pipákat szíves fogadok, jó olvasást!!!
Bonnie


” A múlt nem fontos, egyesek szerint. De szerint az élet legfontosabb része ez, mivel ebben van minden; minden amit átéltél, ami miatt boldog vagy, és minden szomorúság amiből tanulni tudsz!„

Olyan hajnali három körül keltem fel, nem is keltem ha nem inkább felriadtam. Telefonomat elvettem az éjjelei szekrényről majd megpróbáltam nem felkelteni az egész házát miközben lemegyek a lépcsőn. Minden egyes lépésemnél egy mondhatni halk nyikorgó hangot adott ki a lépcső. Az utolsó foknál összeszorítottam az ajkaimat és leléptem. Körbe néztem, hogy nincs e senki a házba, de nem volt egy lélek se. Éppen hátra fordultam, hogy igyak egy kis vizet de az ajtó abban a szent minutában nyílt ki. Riadtan fordultam vissza és tágra nyílt szemekkel néztem, hogy a sötétben kitudjak venni valamit. Csak egy hatalmas fekete foltot láttam. Lassan lépkedtem hátra, hogy ne vegyen észre. Inkább rabolja ki a házat mint, hogy engem megöljön. Igen, tudom, hogy ez így szemét dolog de kikérem magamnak, még fiatal vagyok a halálhoz. És igen azt is tudom, hogy két hete a depressziósok csoportját erősítem, de már ennek vége. Nem akaromm, hogy az emberek megsajnáljanak mindig azt mondják, hogy ez velük is meg történt. Nagyon kétlem, hogy pontosan ugyan ez történt, mivel én még az ég világon senkinek sem mondtam el. Fogalmam sincs honnan tudják, de igen megtörténhetett velük nem zárom ki ezt az esélyt de, hogy pontosan ez azt azért kétlem. Miközben ez mind lezajlott az agyamba én egy folytában mentem hátra felé és persze a kanapénak pont ott kelet lenni ahova én megyek, nem tudod volna arrébb menni minek? Majd én kikerülöm a vaksötétben.


- Az istenit neki azt! - szitkozottam halkan és a lábamat fogtam hátha elmúlik a fájdalom. 
- Ki az? Van ott valaki? - hallottam meg a "betörünk" hangját ami elég megrémült vagyok. Halkan kifújtam a levegőt és halkan megszólaltam:
- Igen, van itt valaki de ha nem rossz szándékkal jöttél és nem hoztál mást akkor nem hívom a rendőrséget. - oké, ezt így nem tartanám be pontosan. Mivel ha tele van tetkóval és kopasz akkor én tuti, hogy sírva rohanok a síromba. Nem nagyon szimpatikusak nekem ezek az emberek szó se essék róla nem ítélem el őket, de azért szerintem meg van a saját társaságuk és nem kell nekik egy 17 éves lány. Vagyis remélem, nagyon remélem.
- Öhm...Rendben de egyébként csak egy személyt keresek. - nem nagyon úgy tűnt nekem, hogy egy bérgyilkos a hangjából alapozva, de azért fő a biztonság.
- Igen? És ki lenne az a személy akit keresel hajnali háromkor? - vontam össze a szemöldököm.
- Hát, 17 éves akinek hosszú barna haja van és szép arca és Lolának hívják, az egész nevét sajnos nem tudom. - adott egy rövid leírás a lányról, vagyis gondolom én, hogy lány nem nagyon találkoztam olyan fiúval akit Lolának hívnak. Engem Lolának hívnak és hosszú barna hajam van, a franc.
- Milyen színű a szeme? - hátha nem én vagyok az, sok Lola lehet akinek hosszú barna haja van.
- Barna azt hiszem, igen nagyon szép barna szeme van amit leginkább elszokott takarni, hogy minek azt nem értem. - magyarázott nagy bele éléssel. Értem akkor a bőbeszédű betörő egy Lola nevezetű lányt keres akinek hosszú barna haja van és barna szeme és nagyon szeret napszemüveget hordani. Hát, ez mind rám val, sajnos.
- Értem, hát ha megmutatnád magad még meg is mondanám talán. - azért kell oda az az utolsó szó oda, lehet mégse mondom meg mert megváltozik a véleményem.
- Rendben. - mondta merészen majd lépet egyet, ezt onnan tudom lekövetkeztetni, hogy hallottam ahogy lép, lehet, hogy bakancsa van amivel le akarja rúgni a fejem. Ááá minek nézek én ennyi hülye filmet. A lámpa kapcsolót keresve nyúlkáltam összevissza hátha megtalálom, de mivel ha világos van akkor is elég nehezen tudom felkapcsolna most, hogyan fogom. Hirtelen egy elég hideg kezet éreztem meg az enyémet. Ijedtemben vissza húztam a kezem és magamhoz szorítottam, mintha ezzel meg védeném magam. Soha nem hallottam még ezt a hangot így nem kicsit féltem, nem nagyon tűnt nekem mintha bárkit is bántani akarna de én akkor sem bízok benne, lehetetlen lenne. Hirtelen minden világos lett, de azt nem tudom hogyan. Nagyokat pislogva néztem körbe, hogy meglássam az eddig ismeretlen embert, de sehol sem láttam, többször is körbe fordultam, hogy biztos e, hogy nincs e a helységbe de nem volt.A félelem át járta az egész testem amit alig takart egy póló, zavartan huzigáltam lefelé, hogy azért ne látszódjon ki a mindenem.
- Nem vagyok pedofil ha erre gondolsz, csak Lolát kerestem nem akartam semmi mást. - hallottam meg a hangját mire egy kisebbet ugrottam ijedtem.
- Semmire nem megyek biztosra még nem ismertem meg a személyt. - suttogtam vagyis  inkább susogtam nem tudom pontosan de a lényeg az, hogy meg hallotta.
- Rendben, akkor ismerkedjünk nekem van időm szóval nem sietek sehova. - adta meg magát elég gyorsan, nem nagyon értetem ezt a hirtelen hangulat változást ami egy kicsit frusztrált.
- Értem de ezt muszáj így nem lehet ne úgy, hogy én felöltözök mert egy kicsit furcsa érzés majd nem pucéran állni egy ismeretlen fiú előtt akit még nem is ismerek. - piszkáltam a póló alját zavaromba, mivel nem nagyon tartom minden napinak ezt a helyzetet.
- Ja persze én nem akarok zavarni. - makogott összevissza mintha Ő is zavarba lenne.

Választ nem adva indultam el a szobám felé, hogy fel vegyek egy normális ruhát. Nem nagyon vacakoltam, csak felvettem egy fekete melegítőt és egy ujjatlan majd rá egy fél vállas pulcsit. Az ajtómat halkan zártam be majd, megint lábujj hegyen elindultam lefelé a titkos látogatónkhoz. A kanapén ült és az ujjait tördelte a háta egyenesen volt mint a fal, lehet, hogy kővel mondják de annak semmi értelme sincs mivel a kő az nem egyenes, jó lehet, hogy van olyan de elég ritka.  Szótlanul mentem el a kanapé mögött majd indultam a konyhába két pohár vízért, nem nagyon akarok  bukó lenni így  viszek neki vizet elégedjen meg vele, meg azért nem szeretnék rossz vendég látó sem lenni, fő a kedvesség.

- Hoztam egy pohár vizet hátha szomjas lennél. - tettem le a kis asztalkára a kanapé előtt.
- Köszönöm kedves vagy. - eresztet meg egy kisebb mosolyt, amit lehetetlenek éreztem viszonozni. Leültem az egyik kisebb fotelbe majd felhúztam a lábaimat és át kulcsoltam őket a kezemmel. Senki sem szólalt meg, nem az a csend volt amikor elgondolkozik az ember és nem tud megszólalni, ez a másik csend volt. Amikor zavaró és egyben frusztráló is, nem nagyon kellemes ez az érzés. Már unalmassá vált csendet már muszáj volt nekem megszakítani mert már szó szerint szenvedtem.
- És miért is keresed Lolát? - ültem fel hirtelen és a könyökömet rá raktam a térdemre és úgy figyeltem hatalmas szemekkel. Elégé érdekel a válasza mivel nagy való színűséggel engem keres és tudni akarom miért.
- Hát, elég sokat hallottam már róla és szeretem volna közelebbről megismerni. - hangsúlyozta a közelebbről szót, mire bennem megállt az ütő. Hogy mit akar? Olyan szinten gyorsan ment fel bennem a pumpa, hogy már remegtem idegességtől.
- És miért is akarod közelebbről megismerni? - fújtam ki hosszasan a levegőt majd lehunytam a szemem és elszámoltam tízig, húszig vagy akár százig is csak leakartam nyugodni.
- Akik ismernek és persze én is ismerem őket azok csak rólad áradoznak, hogy milyen szép és tökéletes vagy és, hogy még egy légynek sem tudnál ártani olyan kedves vagy. Mindig levakarhatatlan mosoly van az arcodon, amit most úgy látom nincsen rajtad. Ha valaki rád néz rögtön boldog lesz, mert mindig a boldogság és a kedvesség árad belőled, így gondoltam veszek egy kis bátorságot és megkereslek. - nem tudom elhinni, hogy az ismerőseim - akik nem gyűlölnek Justin miatt - ilyen kedves dolgokat mondanak rólam másoknak. Soha nem gondoltam volna, hogy még léteznek ilyen kedves emberek, akik nem használják ki az embert és nem beszélik ki a hátuk mögött - itt a hazugságokra gondolok. Az arcom átvette a halvány piros árnyalatot mire a hajammal próbáltam eltakarni.
- Várj csak honnan tudod, hogy én vagyok Lola mert teljesen úgy beszéltél rólam mintha tudtad volna? - akadtam meg a monológja végén. Honnan tudja, hogy én vagyok Lola?
- Ha rád néz az ember már rögtön tudja te vagy az a szegény lélek akit megcsalt a híres nagy betűs Justin Bieber, meg persze az arcod, hetek óta benne vagy minden újságba: napi/heti lapok, tini újságok az egész világ rólad beszél Lola! - lefagytam. Igaz hetek óta nem vettem újságot, nem léptem ki a házból és nem kapcsoltam be a gépem, de akkor is. Mi történt míg én a szobámba ültem napok hosszát? Mindenki engem sajnál, mert Justin megcsalt? Az istenért nem kell engem sajnálni! Feltudok egyedül is állni a depresszióból nem kell hozzá segítség, de legfőbbként sajnálat! Mindig is utáltam ha valaki sajnál. Ha valakit zavar az tovább áll és meg várja még vége, de ha a személy tényleg teljes szívből sajnálja akkor békén hagy és nem próbál rajtam segíteni, ott lesz vele bármi is történik de nem szólal meg. Nem mondja nekem percenként, hogy Ő mennyire sajnálja. De legfőbbként magát sem fogja sajnáltatni, hogy neki már elege van belőlem. Utálom az olyan embereket akik ha semmi bajuk sincs akkor is kitalálnak valamit, hogy sajnáltassák  magukat. Ha az embernek nincs semmi baja akkor legyen boldog és élvezze az életet, nem kell sok, hogy valaki elrontsa azt a kevés kis boldogságot ami jutott neki.
- Értem. - nyögtem ki bőbeszédűen. Még mindig azon az egy szavon  járt az agyam közelebbről mi a francot érthetett alatta? - Még mindig nem értem mit értettél a közelebbről szó alatt. - fakadtam ki hirtelen.
- Rendben, akkor megmutatom. - jelentette ki. Pislogni sem tudtam olyan gyorsan tapad az ajkaimra.
Kezeimet a mellkasára helyeztem majd próbáltam eltolni magamtól de elvette onnan őket, majd a kezeivel letapasztotta a kanapéra - mivel oda húzott magához. A számról a nyakam csókolgatására tért rá, mire egy kisebb sóhaj hagyta el a szám. Az ismeretlen felkuncogott majd vissza tért a számhoz. Az élvezett el uralkodott rajtam, így a pólójánál fogva húztam közelebb magamhoz. A levegő fel fórosodott, de mi még mindig nem hagytuk abba egymás szájának becézését, kezei az oldalamat simogatta de a csókunkat egy pillanatra sem szakítottuk meg. Egyre feljebb és feljebb halat a keze a pólómmal együtt. Hirtelen felhúzott és levette rólam a pulcsim, türelmetlenül húztam magamhoz vissza, de közben a hasát simogattam amin lehetett érezni egy-egy kisebb kockát. Egy huncut mosoly kúszott az arcomra, majd vettem le róla a pólót. Egy lökéssel magam alá passzíroztam majd másztam fel rá. A nyakát puszilgatva, ültem a csípőjére majd vetem le az ujjatlanom így a felsőtestemet csak a fehérnemű takarta, őrjítő lassúsággal simogatta a fenekem majd markolt bele egyet jó erősen. Nadrágja gombját keresve váltam el tőle egy pillanatra, de amint kikapcsoltam tovább csókoltam....   

22 megjegyzés:

  1. Megérte várni Nagyon De Nagyon SZUPER lett.Ez lett az egyik kedvenc részem!!! :) :D UI:Kövitttt !!! :) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik a rész és, hogy szerintetek megérte rá ennyit várni :) Sietek ahogy csak tudok!
      Puszi Bonnie

      Törlés
  2. Kövittt mert eszméletlen Wow lett !!!! :) :D puszi..Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, sietek ahogy csak tudok :)
      Puszi Bonnie

      Törlés
  3. Szia.Ez a rész is nagyon jó lett -mint a többi- .Nagyon ügyesen írsz.Siess a következővel!Amúgy,hogyan érted azt,hogy valaki reklamozni akarta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy ez és a többi rész is tetszett. Nagyon szépen köszönöm! Hát, a chatbe kiírta az, hogy: "ha van kedvetek nézetek be hozzám is - és itt csatolta a linket. Sietek ahogy csak tudok!
      Puszi Bonnie

      Törlés
  4. Drága Destiny!

    Kivételesen megbocsátok neked :DD. Szerintem megérte várni! ez érdekesen fantasztikus rész lett! :) Csak remélni merem, hogy az az ismeretlen akire gondolok! ugye az!? Én idiot vagyok, téged meg gondolat olvasónak képzellek! :DD Siess a kövivel!
    Pusza: Brig

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bridget!
      Köszönöm, hogy megbocsátod a bűnömet :D Örülök, hogy szerintetek megérte rá várni nagyon sokat jelent. Érdekesen fantasztikus ilyet sem hallottam még ;) Nem tudom, hogy kire gondolsz az ismeretlen szó alatt, de nem mondhatok el semmit mert ez az én kis titkom - és az is marad a következő részig :D Nem nagyon képzelem el magam gondolat olvasónak de rendben van :) Sietek!
      Puszi Bonnie

      Törlés
  5. Drága Destiny!

    Ez a rész..aww tele volt izgalmakkal és hát igen csak érdekel, hogy ki lehet az idegen, szerintem valamelyik 1D-s fiú ;) Nem? :P Szóval meglepődtem ezen az érdekes találkozón mert nem mindennapi, az már biztos, neked aztán van fantáziád! Ja és megszeretnélek dicsérni mert remekül fogalmazol, tudod az első blogodnál más volt a helyzet mikor kérdezted a véleményemet, akkor még nem tudtad hogy mit is akarsz, de úgy érzem hogy ennél a blognál már következetesebb vagy, gratulálok! :) Várom a folytatást!

    Puszillak, Dodó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dodó!

      Próbáltam elég izgalmasra írni, és úgy tűnik sikerült is amiért nagyon boldog vagyok. Már mondtam, hogy nem árulhatok el semmit, de lehet, hogy valamelyik fiú az de lehet, hogy nem ;) Nagyon köszönöm, most kivételesen én is meg vagyok elégedve a résszel szóval happy van :D Igen a másik blogom az elég össze csapot volt és még magam sem tudtam mire akarok kilyukadni, ezért elég nagy falat volt még nekem, még egyszer köszönöm a dicséretet :) Még nem tudom mikor lesz kész a következő de ha megfelelőnek találom, hogy publikáljam kint lesz!

      Puszillak Bonnie

      Törlés
  6. Kedves Destiny!

    Mit ne mondjak a vége egy igai nagy fordulat volt. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki az idegen, de arra még inkább, hogy miért hajnali háromkor keresi fel Lolát? Már az előző részek is tetszettek, de ez izgalmas volt és remélem egyre jobb és jobb lesz, amit nem kétlek!
    Amint tudod hozd a következőt!

    P.S. Blog cserében benne lennél ? http://closemeintoyourhearth.blogspot.hu/

    Puszi, Jordi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jordi!

      Volt egy olyan érzésem, hogy bele kell, hogy tegyek egy jó nagy csavart. Nem nagyon lesz nagy valószínűséggel nagy szerepe, hogy miért hajnali háromkor kereste meg Lolát az idegen - nem is nagyon tudom miért írtam bele :D Örülök, hogy tetszetek az előző részek is, igen egyre izgalmasabb lesz minden -terveim szerint. Amint tudom hozom a következő részt! És persze, hogy benne lennék egy cserébe már kint is vagy ;)

      Puszillak Bonnie

      Törlés
  7. Szia! :) Egy cserében benne lennél? (nálam már kint vagy)
    http://ijustcareaboutyou.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Persze benne vagyok egy cserébe már kint is vagy!
      Puszi Bonnie

      Törlés
  8. http://bestlovestorywithharrystyles.blogspot.hu/p/dijak.html
    meglepi nallam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a díjat, mindjárt ki is fogom rakni!
      Puszi Bonnie

      Törlés
  9. najo nem hazudok... en kitoroltem a blogjaim kozul a tiedet mert mar annyit vartam hogy mar ugy ereztem hogy ha toltesz is fel akkor mar ugy se erdekelne. de aztan valahogy veletlenul ide tevedtem es lattam hogy van uj resz, es ugy megorultem neki :) tenyleg en megertem hogy buntibe voltal meg nem volt idod, csak en meg mar azt hittem higy nem is hozol... de hat a sors is azt akarta hogy en ide visszaterjek. es hat meg is erte. de meg mennyire! imadtam❤ en szeretem az olyan reszeket amikor inkabb arra koncentralodik a fejezet hogy eppen valakibn mi zajlik le belul. es ez a titokzatos idegen, aki eppenseggel most ismeri meg kozelebbrol Lolat ;) van egy ket tippem hogy ki is lehet O :DD es ha az akire gondolok akkor nem is csodalkozom hogy igy regalt vissza a csokjara :DD hivatalosan is visszakerulsz az olvasott blogjaim koze ;D siess xx ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őszintén elégé elszomorodtam amikor a büntetés után feljöttem a blogra és láttam, hogy egy rendszeres olvasóval kevesebb. Fel is tettem magamnak pár szór azt a kérdést, hogy mit rontottam el? Most már tudom! Tényleg nagyon sajnálom, hogy nem volt rész - majdnem két hónapig, ha nem annyi. De tényleg esélytelen volt. Eszem ágában sem lenne abba hagyni a blogot, annyira a szívemhez nőt. Igen a sors akarta, hogy vissza térj a bloghoz - vagyis én :D

      Kellenek egy blogba olyan részek amikor a szereplő gondolatait leírjuk, mert ha nem akkor nem is nagyon tudunk meg valamit a főszereplőről/szereplőről. Még egy kicsit várni kell, hogy kiderüljön ki az az idegen aki közelebbről megismeri Lolát, de ki fog derülni.
      Nagyon örülök, hogy vissza kerülök az olvasott blogaid közé! Sietek ahogy csak tudok!

      Puszillak Bonnie

      Törlés
  10. Szia, drága!♥
    Őszintén sajnálom, hogy csak most tudok írni neked, de igyekeztem ide érni, csak aztán nem sikerült. Nagyon vártam a folytatást, mindennap felnéztem, hátha érkezik-e már az fejezet. Nem voltam csalódott, mikor nem jött, inkább kétes érzések voltak bennem. Szomorú voltam, de meg is értettelek. Szerintem aki ilyenért hagyta el a blogodat, annak jobb is. Én annyira imádom ezt a történetet, az ég világért sem tudnák lemondani róla. Na mindegy, nem akarom húzni a szavakat, csak annyit, hogy rettentően örülök, hogy visszatértél! :)

    Eléggé meglepett – jó értelemben – ez a fejezet, hisz egy ilyen találkozást biztosan nem tudtam volna kitalálni. Ahogy olvastam a sorokat, végig azon járt az agyam, hogy vajon ki lehet az. Órákat gondolkoztam ezen, aztán úgy döntöttem, inkább rád bízom ezt, hisz te biztos tökéletes folytatással készülsz nekünk. Lola nagyon szimpatikus és a rejtélyes látogató is nagyon aranyosan nyilatkozott róla :D Jaj, nem bírom kivárni a folytatást, mert őszintén szólva fogalmam sincs, ki lehet az és ez megőrjít ;)
    Siess a következővel!♥
    Love, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága!♥
      Semmi baj, én is próbálok neked írni - mind a két blogodhoz - remélem sikerül de ha nem nagyon sajnálom. Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem hoztam részt, de ahogy csak tudtam tanultam és javítottam, hogy hozam nektek. Köszönöm, hogy megértesz. Igen szerintem is annak sokkal jobb aki azért hagyta ott a blogát, de mivel én ezt a blogot nem fogom abba hagyni így nekem ez nem fog felmerülni, hogy vége legyen ezt biztosra mondom. Ajj annyira kedves vagy! Én is nagyon örülök, hogy vissza tértem már hiányzott :)

      Akkor elértem a célom ami azt volt, hogy meglepjelek - persze jó értelemben. Én sem tudom pontosan, hogyan jött nekem az a találkozás, egyszer csak kipattantat a fejemből és leírtam. Sokan írtátok, hogy nem tudjátok ki lehet az az idegen, de sajnos még egy ideig nem is fogjátok tudni. Többször is átgondoltam, hogy ki legyen az, de már tudom, hogy a legjobb embert választottam erre a feladatra.Na de többet nem mondok mert még a végén elszólom magam :) Örülök, hogy Lolát szimpatikusnak találod, az volt a célom, hogy mindenki találjon magából egy kis darabkát. Nem tudom, hogy sikerült e, de remélem igen. Még egy kicsit bírd ki utána megtudod! Sietek ahogy csak tudok!

      Puszillak Bonnie!♥

      Törlés
  11. Szia, drága Bonnie! (Nekem azért mindig is Sophie maradsz ;) )

    És visszatértél! :)♥
    Hirtelen nem tudtam, mi lett veled, de a fontos, hogy most újra itt vagy, na meg a rész is! ;D

    Kissé furcsa számomra ez az idegen... Az nem derült ki, legalábbis nekem nem esett le, hogy Lola ismeri-e ezt a személyt..
    És kíváncsi lennék, hogy az idegen honnan ismeri Lolát...
    Tudom, hogy ezt ilyen titokzatos részre akartad, de ugye meg tudunk majd többet erről az idegenről...?
    És én is úgy vélem, hogy ez az egyik 1D tag lesz... ;D♥
    Siess a folytatással, mert szerintem engem, s a többi olvasót is megöl a kíváncsiság, hogy vajon ki is ez a titokzatos idegen, aki hajnali órákban toppan be és 'letámadja' Lolát? ;D

    Amúgy ha még kíváncsi vagy a blogomra, még mindig meg van, és szívesen fogadom a véleményed, mindig is nagyon sokat számított... ;):P
    Puszi: Little Zsoo♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, drága Little Zsoo! (Nekem pedig mindig is Zsoo maradsz ;) )

      Én is visszatértem :)♥
      Dodó is írta, hogy nem tudta hova kerültem hirtelen, de most már itt vagyok és itt is maradok!:D

      Nem nagyon szeretem volna rögtön lelőni a "poént" , ezért húztam az időt egy részel. Nem, nem ismeri Lolát. Csak a barátaitól hallott róla ezért "meglátogatta" ezekben a késői órákban. Persze, hogy megtudtok majd többet az idegenről idővel...
      Sokan úgy vélitek, de nem mondok semmit!
      Siettek ahogy csak tudok, hogy majd olvassátok a rész!

      Persze, hogy kíváncsi vagyok a blogodra, már tegnap/ma hajnalba írtam is neked, mondhatni egy normális kommentet ;)♥

      Puszillak Bonnie! :) ♥

      Törlés