2013. február 10., vasárnap

~ Prológus ~

Sziasztok!

 Az első dolog amit szeretnék meg köszöni az a  fejléc: Nagyon szépen köszönöm Diana a fejlécet tökéletes lett! A második dolog pedig: Mindenkit üdvözlők az új blogomon!!! Nagyon örülök, hogy ide tévedtél és, hogy nem mentél el rögtön. Aki a Never ending dream - es blogomról tévédet ide az már egy kicsit ismeri az írás stílusom. Remélem ez a történet is tetszeni fog mint a másik és, hogy nem fogok csalódást okozni. Aki nem a  másik blogomról tévedt ide annak van egy üzenetem: remélem tetszeni fog az írásom módom. Egy kicsit félek, hogy tetszeni fog e ez a történet, mivel ez teljesen más mint a másik. Ez jól meg mondtam, Röviden, ez is One Direction lesz, de teljesen más. Jó olvasást kívánok, pipákat, megjegyéseket szíves fogadok!
Sophie

Ismeritek azt az érzést, amikor a szíved darabokra törik és úgy érzed magad mint egy használt játék. Aki senkinek sem kell, csak egy egyszeri alkalomra. Akit ha már nem kell ki lehet dobni? Nem? Akkor kijelentem, hogy iszonyat mázlista vagy. Soha senkinek az életben nem kívánom ezt a érzést, akit még a béka feneke alá vágyok annak se. Még mindig azon gondolkozok, hogy hogyan jutottam el idáig. Ha valaki azt mondja nekem, hogy " hé egyszer olyan mélyre fogsz süllyedni mint még soha" nem hittem volna neki. Mindig megpróbáltam erős lenni és el rejteni az érzéseimet. Azt hiszem ez sikerült is. Eddig. Senki se vette észre ha mondjuk magam alatt voltam vagy csak rossz napom volt, elő vettem a műmosolyom és  minden meg volt oldva. De most, ha az utcán találkozok az egyik ismerősömmel az az első kérdésük mi történt velem? Hát ez nagyon egyszerű. Egy fiú. De nem akármi fiú, azt hittem Ő lesz az igazi. Azt hittem szeret de nem. Mindig is bíztam bennem, és teljes szívemből szerettem és tiszteltem. Két éven kereszttől együtt voltunk. Ki tudja addig az idő alatt hányszor csalt meg. Én csak egyről tudok, de az  is nagyon fáj mivel a legjobb barátnőmmel. 
Ki jelenthetem, hogy szingli vagyok és az is maradok egy ideig. Vagy nem?



5 megjegyzés:

  1. ISZONYAT JÓ! ahjj hülye capslock. :D na mindegy. Nagyon tetszik.És örülök, hogy egy újabb történetet olvashatók tőled! Várom a következőt. Hamar hozd!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál megjegyzést először is. Másodszor pedig örülök, hogy tetszik az alap történet :) Megpróbálom hamar hozni az első részt.

      Törlés
  2. Drága Sophie!
    Kérted jöttem. Gondoltam írok neked egy kommentet. Remélem nem felejtek ki semmit. Nos akkor vágjunk bele. Nagyon örülök, hogy bele fogtál ebbe a blogba. Nekem elnyerte a tetszésem. Az előző blogod talán azért volt furcsa számomra mert nem szeretek előre bele gondolni a jövőbe. Jobban szeretem a jelet. A jövő egyszer úgy is eljön. Várom a következő részt, mert kiváncsivá tettél.:)
    Puszi, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Diana!
      Örülök, hogy jöttél és, hogy írtál kommentet. Igen, én is örülök, hogy bele kezdtem ebbe a blogba. Mivel még nem nagyon volt szerencsém jelenbe írni egy történetet így még én sem tudom, hogy mit tudok ki hozni ebből a kis írka firkából.
      Örülök, hogy el nyerte a tetszésedet a történet. Én is így vagyok vele, de valami különlegesset akartam írni. Sietek a következő részel amelyire csak tudok :)
      Puszi, Sophie

      Törlés
  3. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, és eddig nagyon tetszik, sietek az olvasással ;) az alap történet nekem is nagyon tetszik, ugyanazt tudnám elmondani róla én is. Kíváncsi vagyok, hogy.mi lesz ebből :))
    Puszi: Lizzie H. ;)

    VálaszTörlés