2013. február 11., hétfő

~ 01. fejezet ~

Drága olvasóim!
Nincs rá olyan szó amivel megtudnám köszönöm a sok kedves szókat. Nagyon szépen köszönöm, imádlak titeket. Még csak a prológust raktam fel de már 6 rendszeres olvasóm van, hihetetlenek vagytok! Nem lett olyan hosszú rész, mivel most Lola " múltjáról " tudunk meg egy - két dolgot. Mivel ebbe a történetbe lesz egy kicsit Justin Bieber, nyugi csak egy két részbe fog szerepelni, tervezéseim szerint. Nem nagyon szeretnék nagy szerepet adni neki a történetbe, de azért van köze Lolához. Elégé izgulok a véleményetek miatt, sokat dolgoztam ezzel a részel, és remélem nem hiába.
Jó olvasást, megjegyzéseket és pipákat szívesen várok!
Sophie


Lolicia Parks
szemszöge

         
One and only [ zene ]• 2 héttel ezelőtt •
• 2 héttel ezelőtt 
Minden egy normális reggel ként indult, a madarak csicseregtek. Én pedig a reggeli koffein adagomat ittam a dermesztő hidegbe. Pontosan fél nyolckor már ott voltam  az iskola előtt. Amikor a  lábammal át léptem a küszöböt minden szem pár rám szegeződött. Voltak kedves, és utálkozó nézések is. Volt akinek le esett az álla amin jót kuncogtam magamba. Volt aki ocsmánynál ocsmányabb szavakat mondott rám. De nem nagyon foglalkoztam egyikkel se, csak mentem a kitűzött célomhoz, ami a mosdó volt. Amint oda értem nagy erővel csaptam ki az ajtót majd léptem be kicsi helységbe. Leraktam a táskám a csap melletti kis sarokba, majd meg igazítottam a hajam, amit teljesen elázott,   mivel esett az eső. Amint minden el kész lettem fel vettem a táskám a vállamra, és kiléptem a tömött folyosóra.

- Lola mi van a kis Justin oddal? - kérdezte gúnyos hangnemmel Finn.
- Finn le szállnál róla, és köszönni jól van. - ráztam a fejem lemondóan. Két éve ugyan ezt a kérdést teszi fel minden reggel. Elég idegesítő egy kis gyerek az biztos.
- Jól van csak meg kérdeztem nem kell harapni. -  emelte fel mind a két kezét védekezés képen, majd át dobta az egyik kezét a vállamon.
- Köszönöm, de nem kérek a társaságodból meg leszek nélküle is. - ráztam le a kézét, majd küldtem felé egy angyali mosolyt és  beléptem a terembe.

 Leültem középső sor második padjába, majd elő vettem a tancuccaimat és meg néztem készen van e a házim. Hirtelen egy papír galacsin találta meg a tarkómat amire egy kicsit összerezzentem, és szomorúan ráztam meg a fejem majd folytattam a házim ellenőrzést.

Két éve tart ez a az utálat. De ezt pontosan én sem tudom, hogy miért? Jó tudok mondani egy két okot, de azt nem olyan fontos. Csak egy hatalmasat ami elég nagy ok. Én vagyok a híres neves Justin Bieber barátnője, így elég sokan nem szívlelnek. De nem is nagyon zavar, mivel a legtöbb ember kihasznál. Az emberek szerint ha valaki velem jobban van akkor majd Justinnal is. Hát, nem. A legtöbb ismerősömet Justin nem is ismeri, nem, hogy még vele legyen. Én komolyan nem értem ezeket az embereket, hogyan juthat ilyen az eszükbe. Ha  tényleg szeretik Justint akkor el fogadják kivel van, nem pedig utálkozó üzeneteket küldenek nekem, meg neki.

A nap további részében, próbáltam túl élni a nem nagyon kedves nézéseke. Tanítás után, amilyen gyorsan csak tudtam mentem ki az iskolából, és mentem haza. Mivel meg beszéltük Justinnal, hogy ha megtanultam akkor találkozunk nálunk, szóval sietnem kell. Elég rég találkoztunk ami egy kicsit zavar, mivel nem miattam van. Többször is felhívtam, hogy találkozhatnánk e de mindig lerázott valami magyarázattal. Fogalmam sincs mi folyik körülötte. Elég rossz hírek jelentek meg róla és nem tudom, hogy most kinek higgyek. Feltétlenül szeretem Justint, de egy kicsit félek mert nem tudom, hogy mi történik vele és elég furcsa mostanság.
Amint haza értem, küldtem egy puszit anyának és már mentem is fel a szobámba. Elővettem az összes tanulni valóm majd neki álltam.
Fél hat körül mindennel készen lettem, így  felhívtam Justint. Öt csöngés után, sikerült is el érnem.

- Szia kicsim, baj van? - kérdezett rá egyből.
- Szia, nem csak már mindennel készen vagyok így gondoltam találkozhatnánk. - mondtam félve és összeszorított szemmel.
- Hát, nekem ma koncertem lesz, de ha szeretnél akkor gyere el.
- Rendben, mikor kezdődik?
- Nyolckor, de majd küldök egy kocsit neked. Sajnálom Lola de nekem mennem kell, akkor nyolckor puszillak. -  és le is tette.

Meg fogtam a törülközöm, majd mindent magam mögött hagyva mentem be a fürdőbe. Negyed óra áztatás után kiszálltam a kádból, majd a szekrényem elé mentem. Egy kis vacillálás után, fel vettem egy fekete szoknyát, bézs színű keresztes ujjatlan pólót, és egy szint úgy fekete bakancsot. A hajamat egy kicsit begöndörítem, sminknek pedig csak feltettem egy alapot. Csak fél nyolc volt, amikor kész lettem így lementem anyához közölni, hogy el megyek.  Nem nagyon érdekelte, csak a kezembe nyomot egy almát, hogy legalább egyek valamit alapon. Háromnegyed  nyolckor nyomtam egy puszit  anya arcára majd ki is mentem.


Hatalmas tömeg volt, mint mindig. Sóhajtva szálltam ki a kocsiból, majd szaladtam be az épületbe. Lányok ezre sikítoztak minden irányból, ami fájdalmat okoz az ember fülének. Fejemet lehajtva mentem Justin öltözője  felé a hosszú folyosón.
Több emberrel is találkoztam akik leállítottak egy kicsit beszélgetni amit mosolyogva végre  hajtottam. Olyan tíz perc után, már ott álltam az ajtaja előtt meg kövülve, mivel elég furcsa hangok áradtak ki. Óvatosan oda raktam a kezem a kilincsre, majd kinyitottam. Mintha kést szúrtak volna szívembe olyan szintű fájdalmat éreztem. Észre se vették, hogy bejöttem csak csináltak amit elkezdtek.
- Cara! - nyögtem a legjobb barátnőm nevét halkan. Pislogni se tudtam volna, olyan gyorsan váltak szét. - Miért tetted?

- Lola én hadd magyarázzam meg kérlek. - húzta fel a pólóját. És közben könyörgően nézett rám. Szomorúan ráztam meg a fejem, majd néztem Justinra aki rám se mert nézni.
- Vége! - mondtam határozottan, majd kiléptem.   

    

26 megjegyzés:

  1. Drága Sophie!
    Nekem nagyon tetszett az első rész! Így tovább! Itt a kritikád: http://summerb-katieboo-boo-jenna-diana.blogspot.hu/2013/02/kritika-1-just-give-me-reason.html

    Puszi, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Diana!
      Köszönöm, hogy írtál kommentet, Örülök, hogy tetszett a rész. Nagyon szépen köszönöm a kritikát :)

      Törlés
  2. Te Atya Úr Isten!! Ez aztán nem volt semmi..:D Még mindig az állam a padlót súrolja.. Nem gondoltam volna,hogy a legjobb barátnő,pont lefekszik Justin-nal,na ez mondja magát LB-nek?? Hát nagyon nem az.. pfuj..undorító az ilyen ember. De utálom..Justin is szemét volt végig,de legalább rájött ez a lényeg éljen tovább,ne foglalkozzon ilyen pöccsel..:D Már nagyon várom a folytatást! xoxo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves enternal dreamer!
      Azta, nagyon szépen köszönöm. Annyira örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket.
      Vannak " álbarátnő" tipusú emberek sajnos Cara is oda tartozik, én szívem szerint utálom az ilyen emberekket. Igen, legalább Justin rájött, hogy ezt meg szívta :/
      Megpróbálok sietni a részel!
      Puszi, Sophie

      Törlés
  3. Nagyon jó :) Kíváncsi vagyok,hogy ebből mi lesz és remélem,hogy jó lesz a vége :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik ;) Az még a jövő zenéje, hogy mi lesz ebből a kis " balesetből " Mindig ki fog derülni idővel :)

      Törlés
  4. Szia, Sophie!
    Gondoltam, mivel te is mindig írsz nekem, én is mindig fogok majd neked, hisz tudom, milyen sokat jelent.
    Lola az elejétől fogva szimpatikus volt, érdekes a jelleme, szívesen megismerném jobban. A prológus is nagyon tetszett, titokzatos volt, olyan, amiből nem lehet levonni, mi fog kisülni ebből, és ez teszi izgalmassá. Örültem, mikor olvastam, hogy Justin is benne lesz, bár kicsit kezd elterjedni ez a Justin-1D blogos dolog, de ez engem nem különösképpen zavar :D A végén enyhén esett le az állam – najó, a földet súrolta. Hogy lehet Justin ennyire szemét? És Cara?
    Rettentő kíváncsi vagyok, mi lesz ebből, mert úgy érzem, ennek a Justin-Cara dolognak itt nincs még vége. És persze furdal az is, hogy mikor és hogy fognak feltűnni a fiúk :)
    Ezért a csodás blogodért kapsz tőlem egy kis ajándékot, remélem, szeretettel fogadod!
    http://bealright-1d.blogspot.hu/p/dijak.html
    Sok sikert, alig várom a következőt!
    Love, Diana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Diana!
      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál nekem, nagyon sokat jelent.
      Örülök, hogy Lola az elejétől szimpatikus volt igaz még nem nagyon tudunk róla sok mindent. Annak is örülök, hogy tetszett a prológus sokat szenvedtem vele. Nem nagyon szeretnék sok szerepet adni Justinnak, csak egy két részben lesz benne. Nem nagyon olvastam még 1D-Justinos blogot. Pont ez volt a célom, hogy leesen az állatok :)
      Hát, még egy kicsit később fognak a láthatára térni a fiúk. ;)
      Nagyon szépen köszönöm a díjat, és hatalmas szeretettel fogadtam. :)
      Puszillak, Sophie

      Törlés
  5. szia! :) nekem tetszik a blogod. Szerintem.jol.is.irsz...jo mondjuk meg ez alatt sokat nem tudtam meg, de legalabb osszeszedett es jol is fogalmazol :) a csajnak a karaktere tetszik :) laza stilusa van es ez meg jobban ki fog alakulni. Aztan amikor rajuk nyitott...hat ez nem semmi:ooo az ilyen baratno nem baratno...na de azert Justin se semmi :// mar varom hogy hogy jonnek kepbe a fiuk es hogy mi fog kiaakulni ebbol.az egeszbol :D majd a masik blogodat is elolvasom hogy jobban megismerjem az irasod :DD siess xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon szépen köszönöm a kommented. Örülök, hogy tetszik a blog, megpróbálom mindig a legjobbat kihozni a részekből. Egyszerű karaktert szeretem volna csinálni Selenából nem egy gazdag, elkényeztetett kurvát (bocsánat) Hát, igen az élet nem habos torta, szeretném is ezt a blogba jelezni. Remélem az is tetszeni fog bár nekem az elég szörnyű. Rendben sietek4
      Puszillak Sophie

      Törlés
  6. sziia, nagyon nagyon tetszik a blogod, egyedi, mint a másik is! csere? http://90days-el.blogspot.hu/ hozzám írj, kérlek!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszett ez a rész . Kiváncsi vagyok milyen magyarázatot tud erre adni Cara. De nagyon remélem, hogy Lola rá fog találni az igaz szerelemre. Ha van időd, kérlek nézd meg a blogom:
    http://closemeintoyourhearth.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Örülök, hogy tetszett a rész. Szerintem sokan kíváncsiak, hogy Cara hogyan magyarázza ki magát. Egyszer majd mindennek eljön az ideje, reméljük hamar meg jön a szőke herceg ;)
      Feltétlenül benézek a blogodra :)

      Törlés
  8. Drága Sophie :)

    Késve de itt vagyok ;) Szuper lett, egyre jobb vagy, és örülök, hogy már a kezdetektől olvashatom az írásodat, nekem ez sokkal jobban tetszik mint a másik blog, azt fogod folytatni? Na mindegy a lényeg, az hogy hamar legyen következő :D Ja és nálam is van új rész!

    Dodóka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dodó!
      Semmi baj az a lényeg, hogy itt vagy :) Örülök, hogy tetszik. Őszintén nekem is sokkal jobban tetszik mint a másik történet, és igen ezt nem fogom abba hagyni. Megpróbálom hamar hozni a következő részt. Szaladok és olvasom ;)
      Puszillak Sophie

      Törlés
  9. Szia,benne vagy egy cserében?Nálam válaszolj: http://this-is-my-life2.blogspot.hu/
    És ha gondolod kérhetsz nálunk kritikát: http://criticismskins.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igen benne vagyok egy cserébe nálad is válaszolok!
      Igen szeretnék majd kritikát kérni :)

      Törlés
  10. Szia megint én.A kritikád hamarosan elkészül,de én most arra szeretnélek kérni,persze csak akkor ha nem nagy gond,hogy írsz nekem egy kommentet?Mert szeretném tudni,hogy milyen a történetem és hogy min váltosztassak,mert nagyon tetszik az írás stílusod és kiváncsi vagyok a véleményedre.
    Remélem nem haragszol rám,hogy ha meg kérlek erre,és remélem hogy rendszeres olvsasom leszel.
    http://this-is-my-life2.blogspot.hu/
    Ölel: Cassie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Már várom a kritikát. Már el is olvastam mindjárt leírom a véleményem. Örülök, hogy tetszik az írás stílusom. De, hogy is haragszok!
      Puszillak Sophie

      Törlés
  11. Nagyon jó lett..Hülye Justin Bieber...

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Egy írónak már az első mondatából meglátszik, hogy milyen író. De én csak az első pár szót olvastam el, és megfogott a stílusod. Nagyon jól írsz, más blogokban szinte nincs is Comment az első résznél, de ez.tényleg jó lett. Elkezdtem olvasni, és nem bírom abbahagyni. És tudnod.kell, hogy kevés olyan blog van, ami nagyon megfog. De ez azok közé tartozik:))
    Puszi: Lizzie H.

    VálaszTörlés